Några resultat tillbaka! Plus sluttabellen för RIG!

Gick precis in i köket och skulle.. aa ta en macka och lite yoghurt... samtidigt kommer Karin

- Hahah ska du äta Carro? ;P

Hhahah... jaaaa.. är man hungrig så ska man äta... vad än klockan e!!!! Tänk på det :)

Hade träning på stadshuset i morse, var riktigt kul faktiskt.. körde fyra mot fyra som vanligt.. norra sverige + södra mot alba. Hahha det var asså jag, Evelina från skåne och Sandra och Hilli från Umeå ;) Gissa vilka som vaan... behöver inte ens svara på det va? ;)


Annars fick vi tillbaka fysikproven idag... det som var typ 2 timmar långt :O Men jag fick mvg :D så det kändes skönt ;) Sen fick vi tillbaka nån svenska sammanställning..... fick vg... Jennie e så hiiiimla sträng med betygen så jag vet inte vad... Allt måste va heelt perfekt!!! Men men....

Imorn är det kemi förhör/prov igen..... orkar inteee.. skönt med lov snart iaf! Hahah då när alla andra där hemma ska få plugga ist ;)

Nu nu ska jag sova! Captains choice imorn, det e det där jobbiga styrkepasset jag berättade om förut! Sen idrott i skolan och efter det löpning!  Goodnaatt!!! :)




Div.1. 09/10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0