Psykhemmet på Umedalen!

Det blev som jag sa. Gick ut och sprang efter frukosten i typ en halvtimme.... vänta nu.. frivilligt? aa det gjorde jag faktiskt! Jennifer och Karin också.. riktigt duktigt ;) Sen vare duschen och pytt i panna som gällde och sen vidare till IKSU-hallen för att kolla match. Jag och Empan drog tidigare, efter andra perioden, för matchen var typ redan avgjord och det var inte så bra spel heller.

Hahah tror ni inte Emelie fick rekord i tetris nyss eller?..............110!!! Nästan min nivå ;)


Nu blir det chill ett tag sen är det dags för middag. Blir förmodligen kyckling och krocketter för mig och Empan :)

Har jag nått mer roligt och berätta??.. hm.........ne typ inte :P får spara det till ett annat inlägg! Eller jo förresten.. hahha när vi satt på bussen på väg hem så var det några tjejer som att och snacka och så sa dom: " Juste är det inte ett psykhem där inne? "

Vid den hållplatsen gick jag och Emelie av. Det var ju såklart vårt elevhem de pratade om. Det var ett psykhem innan det blev ett elevhem ;) Det visste ni inte vah :) Så nu sitter vi här på psykhemmet och ska snart äta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0