Ska med Junne till skolan imorn ;D

Tjollahopp :D

Är hemma hos Jennfa just nu och vi har precis ätit kladdkaka :D Söt som hon e så hade hon kladdkakan precis klar till mig när jag kom och hade duschat :) Hade vart och spelat match med stadslaget mot djurgården. Vi vann med 4-1. Så det var ju bra ;) Julia från riglaget var me och spelade också så det var ju kul :) Gick sådär för mig :/ vet inte vad jag ska säga egentligen. Dom ska börja blocka bort mer folk redan nästa vecka :O totalt 9 utespelare ska bort i två omgångar nu :/ Asså jag vill inte åka ut :( hoppas dom kommer ihåg hur jag spelar egentligen.. inte för att det gick jätte jätte, dåligt men ändå :P Aja, träning imorn igen iaf :)

Ska med till jakanskolan och va i Jennifers klass imorn ;) SKulle gått där egentligen, om jahg inte hade flyttat till Umeå :) Så det ska väl bli kul och se hur dom har det. Plus att det ska bli skönt att se dom jobba medans jag chillar ;)

Ne nu ska jag dra... ha det så bra sålänge ;) goooodnaaattt!!!<3333333333333333333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0