Sovmorgon? neej jag jobbar!

Sovmorgon.. det e inte precis vad jag får just nu. Man kan ju tycka att jag borde ha det hur lugnt som helst, och hur mycket tid som helst eftersom att jag har lov... men .. njaaa.. inte precis;)

Den här veckan jobbar jag på pappas jobb från 7 på morgonen till 4... går upp typ kvart i 6 :O Jaa jag e gaanska så trött just nu, och läängtar efter en sovmorgon. Det jag gör kanske inte är det absolut roligaste jobbet.. men man tjänar ju ihop  lite pengar iaf;) Håller på att peketera t-shirtar i små plastlådor, sätter på typ jättetröga lock och till sist sätter jag på ettiketter på dom också. Ska göra totalt ettusenfemhundra.. 1500... ja det e ganska många det ;) Har redan typ blåsor på fingrarna.. men men.. det e bara att bita ihop. Har bara 221 kvar nu ;) Daniel har sovit hos mig de här dagarna, men han har ju typ haft sovmorgon varje dag så vi har skjutsat hem honom på morgonen så får han bara somna om... aa man blir ju inte liiite avundsjuk då heller. Fast han får inga pengar, hahah;)

 



Jag har lagt in sånna här inplastade t-shirtar..



..i sånna här lådor ;)

 





Det här är några av lådorna jag har gjort... men har fler i ett annat rum ;)


Trots lov har jag ändå en del att hinna med, men det e ju jag själv som har valt det satt ;) Har tränat med bele den här veckan också. I måndags var det fys i neptuniskolan.. fast vi var inte så många som var där..hmmm... skärpning tjejer! ;) Sen var det vanlig träning igår :) Tänkte jag skulle hinna med nån fotbollsträning i veckan också men nja, det får bli nån annan gång. Den enda gången jag skulle hinna skulle vara idag, men kände att jag kanske ska vila när jag väl kan ;) Fast e så hiiimla sugen på att spela fotboll så ni förstår inte! Fast det betyder inte att jag har tröttnat på innebandy för det har jag inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0