Första helgen på lovet!

Nu har jag äääntligen kommit hem.. det var en låång flygresa...

Ne nu e jag trött, och tråkig! hahah. Landade ju i torsdags redan och var med på träningen på kvällen, vilket var kul:) Sen kom Daniel och sov hos mig :)

På fredagen sov vi ut lääänge, va skönt det var.... saknar sovmorgon... Sen på kvällen hade jag stadslagsträning. Berättar med om det i näst, nästa inlägg ;) Eftee det åkte jag hem till Daniel och kollade på filmen bilar :D

I lördags sov jag hos Jennifer med henne, Henke och Matilda :) Först gjorde vi mat runt sex, och det blev.. aa jennifer vad blev det;)..... fläskfilé... och inte vilken fläskfié som helst ;) ahhahahah!  Aja, det blev fläskfilé och kyckling med ris och svampsås. Asgott faktiskt :) Och det var ganska kul att göra maten också ;) Haha. Sen på kvällen kom det lite mer folk.. typ fotbollstjejerna och några killar :) Vi bara chillade, kollade tv och snackade typ :) Rätt skönt faktiskt:)



Middag :)



Matilda och Henke :)



Hahah fiin bild på mig och Jennifer ;D



Sötnoos :)




Juste.. sen hade vi ju match på söndagen mot djurgården med bele. Jag orkar inte ens förklara matchen. Kan bara säga att vi spelade  bra hade 37 skott på mål och gjorde... ett ;) Torska med 4-1. Förstår inte varför inte bollarna går in!!!! Vill ni veta hur många skott jag hade..??.... ne det vill ni inte..!!.. 20 exakt, frippe räknade. Och gjorde jag nått mål?? äää.. nääeej!!! Asså vad e felet?

 

Lite konstig bild efter Bellans mål ;)



Jag och Ida :) Samma kedja sen typ alltid ;)

Det var lite om min första helg under lovet.. men stanna kvar.. missa inte de andra inläggen om mitt lov som handlar om stadslaget och jobbet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0