Snöpulsa! Och ommöblering i köket!

Ååhh , har nog aldrig varit så trött som jag var i morse... och då menar jag inte när jag gick upp ur sängen utan efter att vi hade kört captains choise!!! Tog verkligen ut mig asmycket. Om ni undrar vad det är för styrka så kan ni gå tillbaka på arkiv Januari och kolla på inlägget " Vi tränar för framgång", där står det ;) Jobbigt är det iaf... kommer nog ha ganska så mkt träningsverk imorn.. fast det säger jag typ alltid men ändå ;)

Efter skolan hade vi ju löpträning också.. men den var liite annorlunda kan man säga. Snöpulsa! Vi körde typ olika intervaller i snö som var typ blandat från vaderna till midjan!! Haha det var ganska kul faktisk, men självklart jobbigt det med! :)

I skolan hände väl inte så mkt.. hade kemiprov/förhör (det e typ prov) och det gick bra tror jag:) Imorn blir chill dag slutar kl 1 ;) Fast sen har vi den där redovisningen om familjen kl 4. Vet inte om jag berättade om den ? Vi på rig ska iaf prata om typ sin familj, vart ma kommer ifrån, person man e stolt över och så i fem min för laget. Typ för att alla ska lära känne varandra bättre.. fast vi kommer få betyg i det också.

Juste.. hehhe.. vi har möblerat om köket lite ;) Eller aa.. det var väl Jennifers idé ;) Men det var en bra idé faktiskt :)






Vi har flyttat runt bordet (stod förut mot fönstret), och ställt kylskåpet på andra sidan (här närmast till höger). Sen har vi även ställt in ett litet "bord" i hörnet där vi kan ha mikro, mackgrillen och så :) Känns mycket större nu faktiskt ;)



Ää..aa!! Elevhemmets 93:tjejer ;)



Juste, har faktiskt städat mitt rum ordentligt idag också ;) Dammsugit, torkat av allting och bäddat rent i sängen. Drog till och med ut sängen så att den blev dubbelt så stor! Kände att jag ville sova i en stor säng i natt!!



Såå aa.. godnatt ;).. eller a.. om ett tag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0