Ja vad heter det, enkät..........?

Tjoo!

Tänkte inte dra på med värsta inlägget så här en fradagskväll ;) men lite kan n få höra om ni nu så gärna vill det ;) :)

Fyllde i nån enkät i morse om rig och så. Hahah Peter i skönast ju:

- Det heter ju en kät, vad heter det om det e flera då? Två käter?!

Hahah ja döör! Felicia du fatta säkert inte men kan förklara för dig sen ;) Dig me mamma ;) :P

Hade samtal med Peter sen efter det. Alla etter ska ha det för att typ kolla att man trivs och så och kolla om man har övergått från människa till atlet eller inte. Det e typ olika steg vi har här på rig. Kan förklara med inngående nån annan gång.. annars får ni fråga:) Jag hade iaf gjort det så det var skönt. Vi pratade mest om hur jag trivdes, om jag uppfyllde målen för människa, vad jag skulle tänka på och om jag hade några synpunkter. En sak som han tyckte jag skulle tänka på var att inte.. ja vad ska man säga.. smådribbla.. eller typ lägga bollen till rätta på bladet.. när jag tar med mig bollen för då tappar jag fart. det e typ samma sak som fredrik och pappa alltid har tjatat på mig om hemma :P Jag ska ta med mig bollen och använda farten från början ist.. så jag ska tänka ännu mer på det nu :) Sen sa jag att jag inte gillade spelsystemet så mkt heller för det passar inte mig helt enkelt. Han förstod vad jag menade.. men vi får se om vi kmr ha kvar samma eller byta till nästa säsong :)

Efter skolan blev mathandling på ica i stan sen hem och göra hamburgare ;) Efter det åkte jag, Emelie, Anna och Conne till IKSU-hallen och kollade IKSU-Övik. Riktigt rolig match faktiskt. Man lär sig mycket av att kolla! IKSU vann med 7-3 och är  nu klara för semi mot Rönnby tro rjag det var :) Självklart träffar man alltid nån på sånna här matcher.. idag var det Robin, Dennis, Tore och mähler ;)

Nu .. eller a för ett tag sen. kollade vi på national treasure på tv, den e bra faktiskt :) Nu har jag typ legat här vi datan i två timmar :O ne en kanske men känns som mer :P de andra e typ inne på sina rum så ska väl också sova nu. Kanske man e lite pigg imorn iaf ;)

Oj, nu blev det ju typ ett lång inlägg iaf :P hahah.. brukar inte vara så bra på det där med att vara kortfattad ;) men men.. det gillar vi... eller?`.. ;)

Aja, ha de så bra så länge.. saknar er där hemma ni vet vilka ni är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Det e så här man chillar på flygplatsen ;) ( bilder från "On thaa flygplats")



Ähh, jaa.. har man tråkigt på flygplatsen så har man ;)



Hehhe.. får väl bjuda på den me... ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0