Vems tallrik var det egentligen?

Ska faktiakt ta och sova nu, är så himla trött och så är det ju cooper imorn. Jag sa ju att jag skulle berätta lite mer om Dalenmatchen förut. Tycker faktiskt att jag sa det mesta ändå. I första perioden hade vi ganska mkt respect för dom och ställde mest hem laget, men lyckades hålla ut dom bra. I andra och tredje vågade vi hålla i bollen mer och kom på att vi inte är så långt efter dom. Det gick bra för mig också så det var en rolig match helt enkelt :)

Nu ska jag även avslöja venms tallrik det var på den tidigare bilden för er som inte redan har listat ut det. Man skulle kunna tro att det var min men nej.. det var ju våran egna Emelies tallrik såklart :D Men det gillar vi!!!

Godnatt alla!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0