Jag förstååååååååår inteeeee!!!!!!!!!!!!!

Jag fattar ingentiiiiiiiiiing!!! Så känns det just nu. Ska inte plugga mer fysik utan jag ska ... ta upp tvätten-.- ... och sen sova så jag kanske fattar mer imorn istälet.

Psykologiprovet gick nog iaf bra idag, känndes bra iaf. Ååh vad det ska bli skönt när skolan e sluuuuuuuuuuut!!! Idag har vi städet heeela elevhemmet också!!! Ränsat alla toma rum, damsugis och ställt in saker som ska stå där. Fixat köket, källaren, tvättstugan och massa saker. Tog sjuukt lång tid men nu är det fint iaf.

Ska inte babbla mer nu. Här är lite bilder från innebandymagazinet som pappa skickade till mig.
SM -GULD i SDF-17 SM!!!! :)







Puss och godnatt! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0