Nu börjar testerna igen, ikväll kulturnatta.

Tjenna!! Ledsen att jag e så seg på att uppdatera just nu men internet vill inte funka ibland plus att jag faktiskt måste erkänna att jag inte vet hur man får över bilderna till datan nu när man har fått windows 7. Det ser liksom lite annorlunda ut nu... men ska fråga pappa ;)

Nu är vädret inte riktigt lika bra. Synd, man hade ju hoppats på att få sola i heögen men nej.. men det e ändå typ 16 grader och molnigt med lite sol så det e chill.

Sprang cooper igår faktiskt. Det e nu testerna kommer igen. Vi sprang tillsammans killar och tjejer för vi var inte så många, resten ska göra nästa vecka. Slog rekord med fem sekunder, fick 11.37, så e asnöjd :) Sen blir det styrke- och rörlighetstester på måndag.

Idag har det typ bara vart hockey som gällt. Aaah Sverige som hade det... så torskar man på straffar.. men men...

Idag har man ätit nån typ kycklingwok i typ sås. Hahha jag hällde i lite saker bar aför att få nått annat och det blev gott ju :) Snart ska vi nog dra iväg till stan, det e typ kulturnatta lr vad det heter. Typ massa band som spelar och så är det väl olika aktiviteter och stånd och grejer. Vi får se vad det är helt enkelt.

Har precis pratat med farmor också, hadde ju faktiskt namnsdag i torsdags ;) och farmor glömmer ju aldrig en namnsdag så jag fick ett kort av henne. Hon satt ute på Ingarö nu med Reinhold, Ulla och Lasse. Det lät ju inte helt fel. Längtar redan tills vi ska ut dit i sommar.

Sen fick jag även ett brev av mamma och tuggummin :) hihhi  det e faktiskt kul att få brev. Men tror nog att det är Jennifer som leder den tävlingen här på elevhemmet ;)

Bilderna kmr när jag har pratar med pappa ;) hörs så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0