"One Less Lonely Girl"

... jaa den låten av Justin Bieber spelas 24/7 här på elevhemmet av en viss person kan man säga, nämner inga namn Evelina ;) Men den e bra så det e lugnt ;)

Så var den här dagen slut. Har typ pluggat psykologi nu på kvällen.. tänkte faktiskt sova snart så man e lite pigg till de sista testerna imorn.

Nu har jag äntligen lyckats få över bilder från mobilen till datan :D  Hittade bild på när jag typ brännde mig. Åhh om det bara kunde fortsätta vara sånt väder.. man vill ju liksom bli brun till sommaren!!!







Sen har vi ju då lite kris på elevhemmet just nu... eller njaa asså.. det enda e väl att frysen har pajat och det hänger stolar i träden utanför. Hahah ni såg ju bild på förut när Emelie höll i en frysdörr, då hade den lossnat, men nu gåt den inte ens att stänga så.. we are kind of having a problem here!!!



Kul att min mat är gömd bakom all is på översta hyllan... fick typ gräva och slita fram allt.. nu har vi iaf dragit ur kontakten och flyttat all mat till de andra frysarna. Trångt.. men det funkar ;)



Ja vad säger grannarna om stolar i träden?  På nått konstigt sätt är dom nere nu iaf ;)


Ne nu ska jag soova!! Godnatt allihopa :) <33333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0