Testerna klara, inte långt till sommaren nu!

Har precis varit inne på Evelinas rum och pratat lite om psykologin och sen kom Sander också så satt vi bara och snacka lite. Gissa vilken låt som var på då??? Jaa precis den låten var det!! Vilken annars Evelina ;)

Styrketesterna gick bra i morse. Höjde vikten på totalen till 27,5 och fick samma som förra gången på brutalbänken. För mvg ska man ta ungefär hälften av sin vikt i totalen och klara typ 25 i brutalbänken ;) Ligger nära på totalen nu, men brutalbänken får jag kämpa lite till med. Hade trotsallt 2 på första testerna på återträffen innan sommaren förra året :O Så förbättrat mig det har jag iaf gjort :)

Samtidigt som vi gjorde våra tester hade även polishögskolan intagningstester. De var typ asmånga och så skulle de lyfta nån docka och springa 2 km. Man blev ändå lite sugen på att vara med faktiskt.. ;P

Regnigt och fint har det vart i Umeå idag. Ganska kallt också, typ 7 grader. Tänk att det var typ 24 förra tisdagen :O Helst sjuukt. Även idag var det dags för simning på idrotten. Vi fick lära oss frisim, krol, vilken inte var alltför lätt. Asså när ska man andas då? Hahah. Får väl träna lite i poolen hemma i sommar, det blir ju tester på det där nästa år tydligen:O


Nu är det dags för sängen. Lr med det menar jag såklart lite telefonsnack sen sova ;) Psykologiprov imorn! Annars händer det inte så mkt, förutom att vi ska grovstäda hela elevhemmet :O

Godnatt allihopa! :)


Emelie, jag, Evelina och Jennifer vid kajen!



Emelie och jag då vi var och åt tacobuffé innan kulturnatta!

Tog lite bilder från Evelinas blogg: aabsolutevelina.blogg.se. Även fast vi är Umeås STÖRSTA bloggkonkurrenter(tsm med Jennifer och Conne) så kan jag vara snäll att göra lite reklam för den som tack för bilderna ;)
 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0