The summer is here!!!

Asså vad händer med vädret i Umeå!!!! Asså förlåt men trodde inte det skulle bli så här varmt, det e heelt underbart ju :D Sen fick man sms av mamma som sa att de hade badat och att det var 20 grader i poolen... men det e iaf varmt här också!!! :)

Den här veckan har typ vart ganska chill, aa förutom hinderbanan då då ;) Både igår och i tisdags så gick vi några stycken och spelade fotboll på en lite konstgräsplan som vi har här nära elevhemmet, det var askul. Sne har vi även gått ut och laggt oss på en gräsplätt bredvid elevhemmet och solat, asskönt och varmt. Hade samtal med tränaren idag ute i solen, det tog kankse 40 min och sen såg jag att jag hade brännt mig på ena axeln. Efter det hade vi engelska och då fick vi vara ute och jobba :D så har bättrat på brännan lite idag faktiskt ;) Sen försvann ju såklart solen när vi kom hem och skulle sola i bikini. Jag och Evelina gick ut men vi fick gå in efter fem min igen. Så magen e väl inte lika brun än men det kmr ;)



Väldigt nice ;)

Kanske lägger in fler bilder ikväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0