En kort men bra helg i sthlm!

Så var man tillbaka på eleeeeeeeevhemmet ;) Känndes lite dryg att lämna soliga sthml med typ 20 grader och komm atill regniga Umeå med typ 10 grader ;) Men men, få rhoppas på bra väder i veckan :)

Har vart hemma i helgen och haft det bra. Kom hem i fredags kväll då SYRRAN FYLLDE 16 ÅÅRR!! GRATTIS IGEN SÖTNOS!!!<3 Av mig fick hon två par turkosa trosor som hon önskat sig, ett par stora peaceörhängen och ett peacearmband som var jättefint :) Sen skulle hon ha några kompisar där så då drog jag till min älskling Daniel och sov där. Asså ni förstår inte min saknad till honom!! Många fråga om det inte är jobbigt att bo så långt ifrån sin pojkvän och .. jooo det e asjobbogt! Men det går om man vill!

På lördagen var det stadslags typ läger hela dagen. Jag vet det e astidigt, SM är ju inte förns om ett år typ, men det var mest för att samla ihop truppen oc så att tränarna skull efå se lite på vilken nivå vi låg och så. Vi körde några övningar, tvåmål, teori och så. Sen hade vi även några fysövningar som han garanterade att vi skulle få träningsvärk av. Det var inte så jobbigt då men JA Tony.. träningsverk det har jag!! Det kommer att vara Tony som hade oss i F-17 och Hanna som hade oss i F-15 som ska ha hand om laget i år. Hur som helst gick det bra på träningen. Det e jag, Ida, Gabbi Sandra och Natalie från bele som är med och tränar just nu men det var bara jag och Natta där igår för de andra kunde inte.






Z-Athletica kläderna från F-17! Dock har jag två olika overaller på mig men båda e sköna. Ena är mera mjukis som är skön att ha mellan matcher och den andra är mera vatten- och vindskyddande som man kan ha när man värmer upp utomhus :)


Efter att ha ätit grillat efter träningen åkte jag till Jennifer där det var massa annat folk också. Fick säga grattis till Gabbi som fyllde år , GRATTIS igen Gabbi :) Har saknat tjejerna asmycket också! Men kommer få träffa er mer i sommar!!!



Lite skillnad på pappas systemkamera och min mobilkamera men man får ta det man har ;)
Jag, Jennifer och Elin!



Hello babes ;)



Mina sötnosar :)



Elin och Matilda :)



Penny och jag :)


Nu måste jag äta nått för jag e typ ashungrig!!! Sen blir det nog film ikväll.. och lite plugg... ;)
Glöm inte att det är morsdag idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0