Ganska så chill dag ändå!

Tjoo!! Har suttit och sökt lite sommarjobb här och där, hahah, hoppas jag får nått svar!

Har precis ätit upp min matlåda med typ korv och potatis. (Eller det var typ två timmar sen men har inte publiserat inlägget bara) Riktigt gott faktsitk, men inte lika gott som min "rostbiffsgryta" ;) Haha visste int evad jag skulle äta igår så pappa sa att jag kunde göra nått med rostbiffen som jag hade kvar sen förut. Det blev fan asgott, det tyckte evelina också ;) hahha



Kanske inte ser så gott ut men det var faktiskt det ;)


Rätt så chill dag idag. Uteinnebandy på konstgräset på morgonträningen sen fick vi tårta för att vissa var med och vann U19-VM. Sen var det hål till halv två, fick tillbaka provet på fysiken och kollade film på svenskan ;) Fick förresten 15/16 åp fysiken :O Jag som inte fattade nånting typ där ett tag när jag skulle plugga. Det gick tydligen in sen ;)



Seriös lr? :)



Naw man blis så glad när man får fina meddelanden på spegeln :)

<3


Kommentarer
Postat av: jennifer

jag tyckte också att rostbiffsgrytan var jättegod carro! hihi

2010-06-01 @ 22:16:32
URL: http://jennifercliffoord.blogg.se/
Postat av: Carro

ne tyckte du jennifer :D hihhi ibland så bara glänser man lite ;)

2010-06-03 @ 22:58:25
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0