hahahhaha... match imorn!!!!!!!!!!!!!!!

Tjooo!!

Jaa jag har ju inte varit världens bästa bloggare på sista tiden.. har tappat det lite...ibland är inte motivationen på topp men det vänder snart jag lovar ;)


Kan ju berätta lite roliga saker som hänt i veckan. Den första är att jag typ vaknade i tisdags och det var minusgrader ute :O asså vah, det var liksom septemper...  sen hade vi även golf på idrotten i tisdags och det gick ungefär lika bra som det gick när vi körde skridskor ;) Sen kan ni ju räkna ut själva vad jag menar med det... ne men efter att jag slagit i marken en gång och i luften tre så gick det rätt bra sen ;)

Hahahhah idag asså... kemilabben säger jag bara.. fyfaaan va grymma vi va.. fast så var vi inte det....Det var så att vi skulle koka vatten i en bägare med alluminiumfolie i .. det var bara det att den...aa den sprack och allt vatten åkte ut på bordet och golvet och över böckerna och allt...







sen skulle vi byta uttag till våran voltmeter lr var det va... så tappar en viss person kontakten i själva vattenlösningen....och Sten vår kemilärare står precis framför.. hahha och till sist skull ehan bära bort våran trasiga bägare och tror ni inte den typ viker sig och går sönder på golvet i korridoren precis när han öppnar dörren ut ;)



Säger bara lyckad lab Evelina, Carro och Jossi!! Tur at tman inte skulle skriva labrapport på den!

Nee nu e jag bara så sjuuuuuuuuuukt taggad till matchen imorgon kl: 14.00 på Musköten mot Sundsvall!! Hoppas verkligen det går bra!!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0