Då drar vi mot Umeååååååå!!!

tjenna bloggeeen!!!

Det e såhär va att jag drar till mitt hem i Umeå imorn vilket kmr bli fett nicee assåååå!!! Ne men det ska bli sjukt kul!!!! Taggar redan!!

Mysigt att ha bästa tjejerna och killen på middag idag!! Kommer sakna er som faaaan hope you know that!!!


men nu ska jag börja packa lite så tar vi resten imorn!!! Kvart över tre går planet mot en ny termin i UMEÅÅÅÅ!!!

Åååh var hos min sjukgymnast, Åsa, för sista gången på ett tag nu :( hoppas jag får en lika bra i Umeå för hon har verkligen varit hur bra som helst och hjälpt mig jättemkt!!! så hoppas det löser sig!! Jag hör av migg!!!

Ha det bäst bäst bäst allesammans, vi hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0