Ibland gillar man Umeå!

Hallooo!!!

Jag kan bara säga att jag älskar min lägenhet, jag älskar människorna och jag älskar Umeå!! hhihhii ne men det är hur bra som helst här uppe, nu har ju ifs inte skolan börjat på riktigt än men ändå, det kommer bli ett bra år det här!!

Hade det sjukt kul med alla tjejer och killar i lördags måste jag säga. Vi var ett gäng tjejer hos Karin först och grillade innan vi drog vidare till boysen och de andra!!  annars i veckan har jag bott in mig i lägenheten, vart på stan med tjejerna och aa.. gjort pannkaka hos emelie ;) Har även haft lite människor här på fika i lägenheten också :)

Jag flyttade ju i början av juli från elevhemmet till en liten etta precis bredvid skolan. Det tar ca fem min att gå till skolan och träningshallen, ca 2 att gå till ica, kvart att gå till stan och tio min till närmaste kompis!! Så man kan säga att det är ett ganska så bra läge!! Trivs hur bra som helst!!

Det är några saker som är annorlunda det här året jämfört med tidigare år:

* Jag bor inte på elevhemmet
* Vi kommer ha lagträningarna kl:8 på morgonen istället för 16 på kvällen
* Vi har fått ny sponsor, hade puma nu ska det bli Athletica
* Kjol? mm det är en fråga som ännu inte är besvarad men.. tror det lutar lite mer åt - än +
* Vi har fått en ny hemmahall, spelade på Musköten nu är det nya Gammlia
* Jag kommer inte spela innebandy på iaf hela första omgången
* 92:orna har gått ut:( men vi har fått nya härliga 95:or :)
* Peter och Tore kommer att vara tjejernas tränare och inte bara Tore som förut
* Och vad det gäller skolan har vi typ nya lärare i varje ämne

Aa det är det jag kommer på just nu! Lite upp och ner men mycket postivt!!

Imorn blir det träning 8.00 på morgonen och på kvällen blir det lite tacomys hos våran egna evsistar!!

Ha det bra sålänge!!!!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0