Mys med tjejerna!

Heej allesammans!

Först vill jag säga att jag hade det jättemysigt igår med tjejerna. Vi 93:tjejer åt tacos ute på evelinas uteplats och hade det jättemysigt. Jag tycker vi har varit bra på att hitta på saker tillsammans den här veckan vi har varit i Umeå. Kul!! Hoppas det fortsätter så!

Gick till Nolia imorse för jag tänkte träna lite men... det var stängt-.- åh jag har inte fått tag på nån sjukgymnast heller :/ har lite panik jus tnu men hoppas det löser sig nästa vecka iaf!!

snart så ska ja till stan med KArin och träffa Evelina och Emelie så sa vi äta lite och kolla runt. Ikväll blir det ännu en rolig kväll med tjejerna hos Emelie och sen får vi se vad som händer! :)

Ne nu ska jag göra mig i ordning! Ha en riktigt bra lördag allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0