Sjukt roligt i Prag med mina rigare!!

Tjooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!

Ååhh kom hem i morse vid 12 nån gång efter en jättebra vecka i Prag med RIG!!!!!!!!!! Ååhh det var så kul att få träffa alla igen där på Arlanda innan vi skulle flyga! Och alla 95:or vare också jättekul att få träffa, tycker verkligen att alla kom in i laget både på och utanför planen!!! Ååhh vill bara tillbaka!!! Självklart är det skönt att få komma hem också, jag somnade typ i soffan på en gång när jag kom hem.. jaa det har varit långa intensiva dagar men kul har det varit!!!.. även fast jag inte har spelat någonting. Visst, det är klart att jag bara vill hoppa in och spela hela tiden men samtidigt vet jag att jag inte kan och har som ställt in mig på att jag inte ska spela. Såå jag har fått sköta statistiken om bollinnehav och räknat massa procent och så men a...och så har jag sprungit och gjort mina övningar när de andra har värmt upp och så..men har ändå haft sjukt kul med alla!!

Veckan började med att vi tränade där i Prag och lärde känna varndra. Sedn började cupen på torsdagen och vi spelade riktigt bra i de flesta matcherna med tanke på att vi inte spelt ihop oss någonting tidigare. Det slutade tillslut med att tjejerna åkte ut mot Pixbo i kvarten och killarna i 1/8 mot Täby FC... men vi har som sagt spelat jättebra så vi ska definitivt vara nöjda!!! En sak som jag inte kommer glömma på ett tag är vår uppvärmning mot Pixbo! Ni var grymma tjejer!! Ska fixa video på den så ni får se!!

Förutom innebandy har vi varit i stan och shoppat, ätit och vissa har varit och badat. På lördaen hade vi middag tillsammans alla killar och tjejer vilket var kuul!!! På söndagen kollade vi på damfinalen Dalen-Pixbo då Pixbo tog guldet!! Träffade även mina beletjejer då också :D


Asså aa... jag är verkligen jättetaggad på att åka upp till Umeå snart och träffa alla igen. Det ska bli så kul det här året. Tänk att det är mitt sista åt :O vad hände där liksom????? Jag ska bara njuta av det här sista året.. och ser faktiskt fram emot all träning och allt även fast jag inte kommer träna någon innebandy i början. Jag ska köra på med mina övningar och bygga upp allt jag tappat och bara aa.. köra på!!! Fast inte för fort jag vet.. jag ska skynda långsamt!!

Flyger upp till Umeå nu på lördag som många andra och då ska jag bo i min lägenhet :D assåå ååhh!!!!!!! Vill dit nu!!

Vill även säga att jag har haft en sjukt bra sommar här hemma också med tjejerna, familjen, Daniel och alla!!! Verkligen hur bra som helst!!! Kommer sakna alla!! Ska ta vara på de här sista dagarna hemma nu sen är det dags för en ny termin!!


Lite innebandybilder :)




Lisa!



Jennifer mot Julia!



Cornelia!



Sofia!




Emelie, Nathalie, Rebecca och Ida!

Tack för en bra vecka tjejer och killar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0