Det borde göras oftare!

Heej igeeen!!
.
Föst måste jag ju säga att vi vann mot Jemtland i tisdags med 12-3!! Bra bra!! Sen hade vi match igår också vilket gick mindra bra. Förlust mot Övik med 5-2 så nu ligger vi trea iaf efter halva serien! Så aa, det är bara att köra på!
.
Annars då, jo det har varit jättekul i helgen. I fredags var det jag, Evelina, Emelie och 7 killar från klassen som var med varandra och åt pizza, seplade lite fifa och med andra ord och så som vi gjorde förra veckan. Det var riktigt kul faktiskt och jag kan säga att jag själv var betydligt mcyket bättre den här gången både vad det gäller fifa och det andra!!
.
Sen igår var vi med laget i en lokal vid Evelina och hade det hur kul som helst. Evelina, Sophia och Ida hade fixat med olika tävlingar och tacos och aa, det var askul. Vi körde bland annat, glassätning utan sked, man skulle förklara massa konstiga personer utan att säga namnen, sen vare hela havet stormar och man skulle sjunga låtar så fick de andra i laget gissa vilken artist det var och aa, kul vare! Hahah, sen vare charader också och jag kan bara säga att jag bjuder på den! ;)
.
Ne nu ska jag sova så jag kan träna på bra imorn!!! Åååhh bara några veckor kvar nu hoppas jag! Vill spela nuuuuuuuuu!!! Aja, sova, träna, äta, träna, träna, träna träna!!!
.
Snart är det jul!
.
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0