En julklapp från RIG

Om ni inte redan har listat ut det med hjälp at mitt fantastiska rim så innehöll min present en "handvärmare". Man trycker på en metallgrej i hjärtat så blir den varm! Kan man ha i fickan på vintern, riktigt skönt! Sen mår man ju alltid bra av choklad!
.
.
Jaa idag fick vi även en varsin julklapp från RIG. Vinterjackor!!
.
Vi hade även en liten mysig julfrukost tillsammans i morse på Nolia både killar och tjejer med gröt, uppträdande av 95:orna och lite lekar på det! Så blev träning för mig efter skolan ist innan matchen!
.
.
.
Och vi vann matchen mot IBF Dalen med 6-4 tror jag det blev tillsist! Härligt att gå på lov med tre poäng!
.
Har suttit och hjälpt syrran med matten på telefonen sen jag kom hem från matchen så ska äta och duscha nu! Träning 8.00 imorn!! Snart är det loov!
.
Godnatt och sov gott allihopa!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0