inget gym? lös problemet!

Kommer sakna min lägenhet och mina Umeåmänniskor men det är skönt att vara hemma i Stockholm igen!! Har hunnit med att träna lite, snackat skit med syrran och kollat på Beles match mot Älvsjö där Bele vann med 7-2 och lillsyrran var grym i målet!! Satt på läktaren och pratade med Ida som nu också precis dragit av korsbandet :/ riktigt tråkigt.. vad är det med korsbandsskador under bele år 2011?? Jag, Jennifer, Ida, Johanna, Fanny, Julia? (fotboll och innebandy) Det är heelt sjuukt :O
.
Hade inte tillgång till gymmet idag så fick lösa träningen på annat sätt. I vårt förråd har vi skivstänger med vikter, problemet är bara att det inte finns nån värme där, eller lyse.. så jag drog på mig underställ och vantar och tog ficklampan ut och körde!! Märkte dock att det var lågt i tak när jag skulle köra totalen så fick dra ner på vikterna och köra lite lugnare men det gick iaf!! Sen blev det cykelintervaller i vardagsrummet framför tv:n!! Man får helt enkelt göra det bästa utav det!
.
.
Snodde syrrans rosa underställ (y)
.
Berättar med om knät och hur jag tänker kring det nu sista veckorna imorgon!!
.
Godnatt puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0