Träning ger resultat!

Okej nu är det låg nivå på mig.. riktigt låg.. men.. nu lovar jag att jag ska skriva nånting varje dag, så häng kvar! You know I always come back!
.
Okej nu har det hänt mycket sen sist, har haft några trevliga kvällar med några från klassen, riktigt kul!! Vi mötte även IKSU Ungdom i serien igår och vann tillslut med 5-4 efter vändning av underläga 1-4. Riktigt skön vinst, fan vilken glädje vi visade vid målen!! En sån här match vill man ju spela inte sitta vid sidan... men men snart är det min tur!!
.
Åhh jag har ju massor att berätta! Kan börja med att säga att jag har gjort min första tvåmålsträning! :D Var första gången jag var med på exakt hela träningen! Asså ni förstår inte hur glad jag var! Okej jag hade röd väst och var otacklingsbar, dom fick inte gå in i närkamper med mig men ändå! Det kändes sjukt bra. Jag var back, kommer nog börja träna där så att det inte är så många omkring mig samtidigt. Vad det gäller knät så kände jag ingenting, det känns jättebra nu, känns som att jag har två fungerande ben igen!! Men är såklart försiktig! Jag var inte rädd eller så heller, men det märks ju att man inte spelat på ett tag. Tempot och timingen är något man bara måste vänja sig in i, men det kommer nog med tiden :)
.
Sen har vi haft tester den här veckan också vilket har gått bra. Första gången jag var med på alla testerna efter skadan också och det var grymt kul! Har i stort sätt inte tappat nånting på brutalbänk och core vilket känns bra! Eller aa jag har tränat upp det igen så nu är det stabilt på den biten! Totalen och frivändningar har jag inte kört nånting under den här tiden så där gäller det bara att hitta en vikt jag klarar av och fortsätta bygga på därifrån. Benböjen är jag inte heller så långt ifrån det resultatet jag hade innan!
.
Och nu till cooper! För sex veckor sen hade jag i princip inte tränat någon kondition alls på ett halvår. Jag hade ju fått börja jogga lite men det var inga intervaller vi snackade om då! Sprang iaf ett cooper för att se vart jag låg och fick tiden 14.49. Innan jag skadade mig sprang jag på 11.03 så aa.. det var en bit kvar! Sedan dess har jag kört cykelintervaller två gånger i vekcan och löpt intervaller en gång i vecken. Jag är lika otaggad varje gång( ne nu ljuger jag, är faktiskt taggad ibland)men jag gör dom och jag gör dom fullt ut! Och det har gett resultat också. I måndags sprang vi cooper igen och nu var jag nere på 12.21!! Det trodde jag inte så jag är jättenöjd. 1 och 18 ifrån mitt bästa men 2 och en halv minut bättre än förra gången så jag ska inte vara annat än nöjd. Känns grymt bra att konditionen är tillbaka!!
.
Sen har jag även fått två par skor uppskickade från Adidas hemma i Sthlm! Behövde verkligen nya, hade hål i mina gamla och inte så bra fäste! Och så här ser dom ut:
.
.
.
.
Det är de översta som jag har börjat använda nu och jag kan säga att dom är hur sköna som helst! Fick inge skavsår eller nånting, mjuka och sköna men ändå stabila!! Och så är dom ju fakitskt väldigt snygga också!!
.
Nee nu ska jag sova är huur trött som helst, har varit en ganska tuff vecka med mycket träning!!
.
Godnatt på er allihopa!! Hörs imorn!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0