".. delar du andra decimalen i pi med två..."

Då kom man nyss hem efter en trevlig kväll med trevliga människor!
.
"Någonting man i singular inte vill vá, men som man i plural vill há.
I dessa behöver du inte frysa och du kan i dem mysa"
.
Något sånt stod det som rim på paketet jag fick(av Jacob), kommer inte ihåg exakt men typ så. Riktgit bra när jag väl förstod det!
.
Och här är tofflorna!!
.
.
Och vad vare då som jag gav bort? Här har ni rimmet iaf:
.

"Lyckos dig, du kommer få paketet av mig!(Caroline :D)

Eftersom du nu går natur, hoppas jag du löser detta rim med bravur.

Delar du andra decimalen i pi med två, har du siffran på antalet presenter du kommer få.

Den ena är en klapp fin för var hand, värmer dig i detta vinterland.

Den andra gör att du mår bra, någonting som jag tror att alla i det här rummet vill ha!"

.

Jaaa den får ni klura på tills imorn!

.

Imorrn äre förresten julfrukost med RIG på Nolia och jag har hört att 95:orna ska bjuda på lite julshow!! Efter det blir det träning för mig!

.

Godnatt sov gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0