Från modell tillbaka till innebandyspelare....

Ååå herre gud nu är det gjort!!! Men nu känns det konstigt att allting är över... men det var kul som fan!!

kl 9 i morse åkte jag och Evelina in till stan och Rex fär vi skulle vara hårmodeller! Asså aa.. det var ju såklart nervöst hela dagen.. speciellt när vi fick klackskorna :O Höga som ....!!! Men kul var det!! Ska int eberätta så mycket mer just nu för nu ska jag sova, match imorn!! Har i princip kommit hem, ätit middag(fick "modellmiddag" där.. vilket betyder nått litet tilltugg) så var hur hungrig som helst när jag kom hem. Sen har jag även duschat i typ en halvtimme för att få ut håret. Jag ska berätta mer i detalj vad vi gjorde och så imorn :) För nu ska jag gå tillbaka från modell till det jag egentligen är.. Innebandyspelare!!!! Så måste sova!!

Mon vi hörs ju imorn så ska ni få veta mer ;)

Godnatt alla!!!

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0