Kommer måsta?

Känner redan nu att jag kommer ha träningsverk efter captains choice.. har säkert berättat om det förut men det är i alla fall som ett spinning och styrkepass. Man cyklar i tre min med mer och mer motstånd sen kör man styrka med skivstänger i tre min sen går man tillbaka till cyklingen osv.. väldigt jobbigt om man tar ut sig! Men samtidigt bra träning!

Vad har hänt mer för kul idag då? Fick 36 av 37 på biologiprovet.. tackar!!! Det var skönt! Sen hade vi även skridskor på idrotten idag ;) Jaa jag är jätteduktig på skridskor... haha ne men så dålig e jag inte. Inte bäst i klassen och inte sämst.. eller aa jag och evelina håller väl våran egna nivå ;)Men gick helt okej ändå :)

Träning idag som vanligt, dock var den lite kortare eftersom vi kört hårt idag och så har vi seriematch imorn mot Umeå City på Vildmanna kl:20.00!! Efter träningen k´örde även jag och Nathalie brutalbänk och dips.. bra bra!!

Annars har jag pluggat kemi eftersom det är prov imorn.. och nu ska jag typ gå och sova!!

Hahha måste mada berätta en sak. Det är en mening som sandviksborna och även de från Umeå säger hela tiden men som verkligen inte är riktig svenska!! Har ända från början tyckt att det har låtit jättekonstigt, man kan verkligen inte säga så!! Men.. så sa jag det igår-.-

- Emelie du kommer måsta gå runt allt!

Ni ser ju själva, man kan inte säga så!!

- Emelie du kommer behöva gå runt allt!!

Mycket bättre!!

Godnatt och sov gott alla!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0