Lite extra träning skadar väl inte?

Hje inge!  Hahha oj vi gör ett nytt försök...

Hej igen! :)

Jaa vad har hänt idag då. Ingen märkvärdig dag sådär, bara vanliga saker som hänt typ. Hade innebandy 9.40 i morse där vi tränade på spärrar. Att den som inte har boll lite diskret ska stänga vägen för den motståndare som jagar våran bollförare genom att ställa säg i vägen innan vi skjuter. Om ni förstår vad jag menar..man ska helt enkelt skreena så som jag brukar göra ;) Hahha det var lite kul, när vi mötte Sten Sture så sa en av Rhöös-tvillingarna jättehögt till domarn att nr9 i rig skreenar vid tekningarna.. haha jag ba ursäkta vad sa du? förstod inte vad hon menade men jag fortsatte och domarn sa inget så...

Tänkte på en sak idag.. asså man tänker inte på hur mycket  man kan tänka i innebanyd. Jag menar det finns massa av småsaker man kan göra som man inte tänker på.. eller aa som inte jag tänkte på innan jag flytta hit iaf, nu har jag verkligen lärt mig massa saker!!!

Annars har det varit skola som vanligt. Träning kl 4 till 6 där vi främst fokuserade på uppspel. Efter träningen var även jag och Nathalie kvar och gjorde brutalbänk och även lite dips faktiskt. Vi brukar ju köra brutalbänk efter  varje träning och nu har vi bestämt oss för att vi ska köra dips också... aldrig får man nog av träning.. :)

Men sova bör man också göra!! Godnatt alla!! Sov gott :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0