Mycket innebandy och mys med tjejerna!

Nu till allt som hänt, lr aa innebandymässigt iaf! :)

I veckan hade vi bla match mot IBF Dalen i serien och vi vann med 7-3!! Riktigt bra tjejer!! Här är lite mer om vad innebandybloggen skrivir om matchen om ni vill läsa: http://www.folkbladet.nu/237517/2011/02/16/talangduon-sprang-ifran-ibf-dalen

 Sen har jag även varit hemma i helgen då jag var på stadslagsträning(läns/distriktslag som ni som inte är från sthlm säger), och det gick bra :) Väldigt tråkigt bara att Olivia fick åka in till sjukhuset då hon ramlade på handen och nu är hon gipsad :/ Stackarn!!! Hoppas det blir bra snart!!!

I lördags var jag hela dan med Matilda och Jennifer! :) Hur mysigt som helst, det var ett tag sen man fick vara själva med dem såhär :) Var först i Kista med Jennifer och shoppade lite. Eller aa det blev en jättefin grå kavaj från HM, ett par fina trosor och en aa.. vad det nu heter... sån där rund halsduk ni fattar vad jag menar :) En vit köpte jag. Vill egentligen ha en svart men hittar aldrig det så.. det fick bli en vit sålänge :)

Sen åkte vi till mig och åt grillad lax med matilda också så det var mysigt :) Kollade sen på film hos jennifer och åt typ kladdkaka och glass :D Sen sov vi där också :) Det var jättekul att vara med er tjejer!! Blir nästa gång under lovet! :)

Sen var det även dags för match idag också mot Tullinge som vi åkte ut mot i SM. Och vi vann med klara 5-2!! Riktgt bra match tjejer, stor skillnad mot i SM!!

Ne nu ska jag gå och sova och ladda om för ny vecka med nya roliga prov...weei!!

Sov gott allihopa och ha det bra så hörs vi!!! Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0