Okej nu börjar jag bli nervös...

Okej nu börjar jag bli lite nrvös.. vad har jag gett mig in på???

Kom hem från killarnas match för ett tag sen. Satt i seket då de mötte Övik och de förlorade tyvärr med 11-8 efter att ha ledat med 3-6.... så det var synd...

Okej imorn är det. Imorn ska jag och Evelina gå och va hårmodeller på Rex mitt på stan. Idag var vi på Salong 44 i stan och dom fick då koll apå vårat hår och bestämma vad de skulle göra för frisyrer. Förstod dock int evad de menade men vi får väl se imorgon hur det blir. Vi ska dit redan vin 9 på morgonen och själva grejen är 19.30 på kvällen. Tror  vi är omkring 30st men är inte säker. Och har ingen aning om hur många profesionella och oprofesionella det är men det lär visa sig. Asså gud jag tyckte det lät som en kul grej när jag tackade ja men nu börjar jag bli nervös på riktigt. "Ta med skor med så hög klack som möjligt".. jo för jag är ju jättevan vid att gå i klackar.. lr? Ne men det ska säkert gå bra:) Får berätta med imorgon :)

Nu ska jag sova och inte tänka så mycket mer på det! Sov gott allihopa och ha en bra fredagkväll!! puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0