Dopingtest?!

Heej igeen!!

Skönt att sova ut lite idag. Ska ta bussen 13.53 härifrån elevhemmet sen till stan och sen ta flygbussen därifrån. Kommer vara hemma runt fem sen så det är skönt. Just nu har jag precis packat klart och gjort i ordning mig. Tänkte ha jeans på mig idag faktiskt;) Mm det händer inte allt för ofta. Vet inte varför, förut hade jag alltid jeans på mig. Sen när jag flyttade hit började jag nästan bara använda leggnings. Tycker det är så mycket skönare. Samtidigt är det ju fint med jeans så ska börja vänja mig nu. Har dock  bara ett par svarta typ.. de andra e typ försmå. Blir väl till att shoppa ett par snart. :)

Det var inte alls det jag tänkte skriva men.. aa nu vet ni det i alla fall! ;) Ne, ska försöka göra lie svenska ett tag, sen äta nån lunch och sen åka!

Lite fler bilder jag inte lagt upp än:



Kändes lite konstigt när lansdlagsbussen kom och hämtade oss från tåget och skjutsade oss till matcherna under helgen. Visste inte att det fanns en sån men aa... kul vare! :)



Juste, vet inte om jag har berättat det. Jag och fyra sndra från laget fick göra ett dopingtest efter våran match i Finnkampen. Ibland kommer det folk från antodopings vad det nu heter och väljer ut några slumpmässigt som får göra dopingtest och den här gången blev det bla jag. Hah Conne och Karin fick också göra det, och Karin har ju till och med redan gjort det en gång förut ;) Ne men man fick ta ett urinprov och sitta och vänta och aaa.. inte det roligaste jag gjort i mitt liv. och har man tråkigt och får vänta så kan man ju gå till nån spegel och ta lite fula kort.. haha och här är ett kort som jag tog då...


hihhi ne,, vi hörs väl sen!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0