18 år idaag.. surprise!!!!

Tjooo alla!!!

 Fredag idag vilket alltid är lika skönt! Lite extra skönt idag bara då jag fyller 18år!! ;) Känns ganska konstigt faktiskt… men ändå bra! J

 I morse hade vi gemensam träning hela tjejlaget inför matchen imorn mot Alunda. Vi körde både övningar, spel och frislag så det var kul!! Hade sån himla träningsvärk från styrkan igår bara.. jävlar vad ont jag hade! Men men det e bara att bita ihop och köra på!!

 Skolan var ganska lugn idag då vi bara hade två lektioner..  sista lektionen var dock lite dryg, eller det tog lång tid. Vi skulle typ rita ut fotspår för olika djurarter och mätta ut lite saker.. men ändå slutade vi tjugo i fyra-.- aa går man natur så gör man.. ;)

 Kom hem från skolan nån gång efter fyra och prata med pappa i telefonen. Han sa att han satt i bilkö och undrade vad jag skulle göra för middag och så.. jag märkte iiingenting!! Nån timme efter att jag kommit hem från skolan kommer helt plötsligt familjen upp och överraskar mig!! :O Jag hade verkligen ingen aning alls om det!! :O De kom allihopa mamma, pappa, lillebror och lillsyrran med paket! Fick bland annat en typ keyboard (lr hur det stavas) blev hur glad osm helst :D så nu ska ni få höra mina dolda pianotalanger ;) Hahha ne inte för att de e så jättehöga men.. aa ändå! Fick även underkläder, en rosa adidasväska, nagellack, jeans som jag ville ha, skidglasögon, ljus, påslakan, lite godis och aa.. blev jätteglad för allt!! Taack!! Det var verkligen jättekul att de kom, trodde verkligen inte det!! Aah jag hatar att bli lurad.. men älskar att bli överraskad!! :)

På kvällen blev det Great Eastern lr vad det heter, den där mongoliska restaurangen iaf, hur gott som helst!! Och hur mysigt som helst!! :)

Så det blev en jättebra 18års-dag iaf!! Lugnt men bra.. det e ju trots allt match imorn ;)

 Nu är det film med syskonen sen tagga match!! Killarna har spelat första bortamatchen i Piteå mot Wibax och förlorade tyvärr i sudden med 7-6. Men de har match imorn också mot Luleå vilket vi hoppas de tar hem!! Lika väl som vi ska ta hem matchen imorn mot Alunda!!

Sov gott alla!! :) Pussar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0