En härlig vinst mot Sundsvall!!

tjohalloj alla trötta!!!!

Har precis kommit in på hotellet i Gävle efter att ha gjort en roadtripp till Sundsvall och tillbaka. Hade nämligen bortamatch med RIG mot just Sundsvall som vägra flytta matchen!!!!!!!!!!! Men vi samlade ihop vårat lag ändå med minibuss från Gävle, Jönköping och Umeå och kom med nästan fullt lag och vann med 8-3!!!!!! Hahah, så jävla skönt!!! Tre poäng till RIG!!! Och en poäng till mig...... bra men inte så bra.... men huvudsaken var såklart att vi vann!! :)

Fett synd att Sverige förlorade matchen i tisdags och bronsmatchen idag....ine bra :(....jaa sen vare ju en dag igår också. Jag och Daniel åkte då in till stan och skulle förkorta hans armband som han fick av mig i julklapp. Juste har knappt berättat om julklapparna.. men det kommmer och den här gången lovar jag det ;) Iaf så var jag också duktig igår och gjorde lite svenska :O bra bra.... sen tog jag ett välförtjänt bad med älsklingen och sen sova!

Nee nu ska jag sova för att imorn gå upp vid halv tio och äta hotellfrukost!!!! Sen blir det att åka vidare till Uppsala och kolla lillebror Leo när han spelar Storvreta med Bele P99!!!

Godnatt och härlig vinst idag tjejer!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0