Riguttagningarna har börjat!

Då var man inne på rummet igen efter en väldigt lång dag. Det var ingen morgonträning idag med tanke på att voi kom hem så sent igår efter matchen så började inte förns halv tolv så man fick lite sömn iaf. Han bara ha en lektion sen skulle vi tjejtvåor på rig vara med och hjälpa till på riguttagningarna för flickr 95 som kommer att hålla på från idag till på onsdag. Vi fick vara med och hålla statistik, svara på frågor, vara med och äta middag och visa elevhemmet. Så har varit med dem hela dagen och visade elevhemmet nyss och nu e man typ... jääätttetrött!!!! Vi ska vara med dem imorn ockås så missar skolan imorn me...sen har vi även match mot Iksu Ungdom på kvällen som 95orna ska kolla på. Klart det e kul med uttagningar men man hamnar ju efter i vissa saker.. har prov på torsdag i historia...när ska man plugga tilld et dåå???



Nu har jag precis gjort en skinkochgurkmacka;) Har lärt mig av Felicia som typ älskar det....det e faktiskt väldigt gott okcså ;) Kan tyvärr int elägga upp några bilder från mobilen nu för jag vet inte hur man gör?? :O Lr jag har ingen sladd till mobilen tror jag... lr nått men får försöla fixa det! :)

Ne nu ska jag göra.. nånting.. ne men typ sova snart.. e så sjukt trött!! Förresten.. typ värmerekord i Umeå idag, 4 plusgrader :O Väldigt skönt faktiskt. Lr det var det i morse iaf, nu är det 8 minus igen, men men.. :)

Ne nu ska jag gå.. juste... det är int ejag som har rigbloggen längre, nu har jag gjort mitt ;) från en skälbybo till en annan.. nu är det Albin Sjögren som har fått den så vi får se vad han har för intressant att skriva om!

Bloggen hittar du på: www.rigumea.blogg.se

Nu ska jag gå :) hejsveej!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0