Tråkig match men vinst!

Väldigt tråkig DJ-match mot Kungsängen! Jag klagar inte på domarna om dom inte e dåliga meeen... dom sög!! Lr ena va hur mesig som helst... Majsan fick två utvisningar som jag inte tror att det var nån som fatta varför...och vi fick inte igång nått spel och..aa jag vet inte.. men men vi vann iaf med 5-2 och behöll förstaplatsen så det var ju bra :)


Farmor och Reinhold var ju här innan matchen en snabbis och även farfar och Birgitta kom förbi på fika. Fick tidig födelsedagspresent av farmor och Reinhold. Fick en elvärmefilt :D lr vad det heter... men en sån som det typ i som värmeslingor i och så kan man ställa in så att den blir varm :D Fett skönt ju.. speciellt när man snart ska tillbaka till kalla Umeå. Sen fick jag även ett besticksett med jättefina bestick som jag kan ha sen när jag flyttar ut från elevhemmet :D Dom var assnygga så det var kul :)

Nu har man precis duschat och väntar på maten som kommer om nån timme. Blir grillad rostbiff med klyftpotatis idag... gott!! Sen ska jag även försöka göra svenskan....... aaaaaaaah jag vill inte.. hade mkt hellere åkt till Matilda och haft filmkväll... men men.. måste ta tag i det här nu för snart börjar skolan igen och den här gången ska jag inte hamna efter!

Ne nu ska jag ta tag i mig själv....haa en bra lördagskväll allihopa!!!

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Heej, jag har inte riktigt fattat vad elevhem är, vad är det?? :)

Vad kul att du spelar innebandy, det gör jag med, förra året kom vi till final i serien.

Lycka till!!

P.S du verkar vara en väluppfostrad kvinna:)

2011-09-24 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0