VK!

Heej sveej!!!

Gjorde världens bästa köp idag.. lr aa det var bra iaf... mjölk, ljusa rostmackor och kaviar!!! Sååå gott var det!!

Idag var faktiskt första hela skoldagen för oss rigtjejer den här veckan. Riguttagningarna tog slut igår och det var faktiskt kul att var amed och hjälpa till. Det fanns vissa osm var väldigt duktiga och snälla också. Vi fick även vara med och svara på frågor som elever och föräldrar hade under sista timmen.. och vi fick beröm av föräldrarna så det var kul. Åhh jag kammer ju ihåg nar man själv var där.. det var asså två år sedan :O tiden går fort...

Hade prov i historia idag och aa.. det gick faktiskt bra ändå trots att man typ inte hann plugga så mkt i veckan. Och så fick jag tillbaka kemiprovet från förra veckan..... fick mvg :D Blev jätteglad.. det var ett tag sen jag hade ett riktigt mvg så det var skönt!!!

Hihhi här får ni se en artikel ur VK -västerbottenkuriren- som handlar lite om rig och mig och aa.. innom innebandyn helt enkelt. De har ringt från tidningen några gånger nu på sista tiden och frågat om aa.. hur jag tänkt med innebandyn och om u19 och så.. sen kom en snubbe och tog kort på mig också... hihih, lite kul när sånt händer faktiskt :)



Ne nu ska jag soovaa!! Grattis Olivia Levestam som fyller år idag :D

Hörs imonr!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0