Flyttat till lägenhet i Umeå!

Åååh nu kommer vi till en riktigt rolig sak!!! jaG HAR FLYTTAT IN I MIN NYA LÄGENHET I UMEÅ!! :D

Hihhi jag, pappa och älsklingen åkte upp i fredags för att fixa och flytta alla saker ifrån elevhemmet. det är helt sjukt, sex sopsäckar full amed kläder och skor :O hehhe trodde inte jag hade så mycket saker i rummet. Men slängde 3-4 par skor som vad jättegamla och gjorde mig av med ganska mycket gamla kläder också som bara låg där så det var ju bra.

Så hela helgen har vi hållit på och bära och så men det blev sjukt bra till sist :D Vi har äv en ätit på Great Easten,  den mongoliska restaurangen i stan och det var suupergott som vanligt!! Hur som helst så kännds det iaf jääävligt br och skönt att ha en lägenhet som jag kommer komma upp till i höst. Efter två år på elevhemmet är man ganska less. Det var kul det första året och fram åt julen på det andra men sen ville man bara flytta. Tror de e ganska många som känner lika dant efter två år ;) Men klart man har haft det hur bra och kul som helst där trots att det inte alltid är som fräschast ;) Det som också känns väldigt bra är att den ligger precis vis skolan, träningshallen och nära stan. Det tar väl kanske tre minuter att gå till skolan och tio till stan!!



Lägenheten utifrån.. ser mer ut som ett radhus :)



Mitt lilla startkitt :D



Vi flyttar det sista!



Här är det lite halvfärdigt...



 Nu e allt på plats!



<3



<3



hihhi..



Mitt lilla kök.. lr aa. min lilla kokvrå!



Fick en liten grill av pappa också!! :D



Skrivbordet hamnade i hallen!



Badrummet!



Skålen från farfar passade perfekt där!

Så såå ser det ut!!! :) Tack Pappa och Älskling för all hjälp!!!

Nu blir det snart att åka till sjukgymnasten och sen ikväll träffa Jennifer!! :D

Tjoooo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0