Utö, båten och nya knäövningar!!

Lite svårt att hålla sig uppdaterad när man inte är hemma hela tiden men försöker så mycket jag kan :)

Har varit ute med båten med Jennifer, Matilda och Henke nu sen i måndags. Det är Jennifer som har en motorbåt och Matilda en segelbåt så åket vi runt tsm till olika öar! Tredje året i rad nu och lika mysigt varje gång :) Vi har solat när solen har varit framme och spelat kort i båten, jag och Jennifer och gjort våra rehabövningar och så har vi gått promenader på öarna och så. Och badat såklart.. i typ 18 grader så det blev väl inga långvariga badstunder men nått dopp här och där blev det iaf :)

Jag har lite bilder från Utö och båten som jag tänkte bjuda på :)

Och så vare ju knät ja.. fan... varje gång man tänker på det undrar man varför det egentligen var tvunget att hända?!?!?!??!?! Men men.. det käns bättre och bättre iaf. Var hos sjukgymnasten igår och då fick jag börja jogga på tjockmatta och hoppa jämfotahopp framåt :D Och i början av nästa vecka tar jag mina första löpsteg ;) Mmm det ni!! Så det går framåt iaf!!!




Fick en gaaanska så god lunch igår när jag kom hem från båten!



Jag och Jennifer i stan! :)














Utöbilder :)













Och båten! :)












<333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0