Kan nån göra min historia?

HEEEJ BLOGGEEEEEN!!OJ CAPS...

Var hemma i helgen och hade det hur bra som helst!!!!!!! Fint väder, fina människor, fint allt!!! Var till och med hos en sjukgymnast med Jennifer och även Michan och Johanna var där. Hon verkade hur bra som helst!! Ska börja gå där i sommar, fick jättemycket hjälp. Fick bla lära mig att gå ;) Så håller på att träna på det nu.. går.. sådär, sakta men vafan det kommer :)

Så trodde man att skolan var slut men nej...Jaaa nu imorn ska mitt liv om sex ord var klart.. .men jag hittar inga bilder... får fortsätta leta. Sen ska hemprovet i historia vara klart på torsdag och jag fattar ingenting :O Asså historia tycker jag seriöst är det absolut tråkigaste ämnet som finns!! Överlägset!! Så det fastnar liksom inte.. vi håller på med kalla kriget och så.. och just nu söker jag nån som kan göra den åt mig? Please!! Hade aldrig frågat om det verkligen inte var panik....

sen har vi en kemilabb men den e nog ganska chill..

Nee nu måste jag .. göra nånting... hahha åhhh vill haa loooooooov!!!!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0