Så börjar sommarlovet!

Historian blev klar, svenskan blev klar, kemin blev klar och engelska behövde jag inte göra och sen fick jag sommarlov!!!!!!!! Så jävla skönt!!

Jag åkte hem tidigare på lov eftersom att jag hade tid hos sjukgymnast hemma plus att jag var klar med allt i skolan. Tråkigt att missa studenten såklart.. men såg faktiskt lite av balen på livesändning med Evelina på flygplatsen :) Så fiina!!!

Annars då? Jo det är bra med mig. Jag kan gå mycket bättre nu och idag fick jag göra några nya övningar os sjukgymnasten. Så det kändes bra! Klart jag får lite ångest iblan. Jag går ju så seeeeeeeegt!!!! Me nmen.. det är säkert bättre om nån vecka eller så:)

Annars har jag varit och ätit med Daniel och hans kusiner på Söder :) och i söndags var jag hemma hos Emelie med Jannifer, Elin, Hugo, Hanna, Danny, Robin och Söder. Vi grillade och spelade Rapparkalja!! Det var riktigt kul och mysigt faktiskt :)

Ska till sjukgymnastn imorn och på torsdag också!! Det är verkligen jättebra där. För det första är hon jättebra och pushar på och ger bra övningar och så och för det andra går både Jennifer, Johanna, Michan och hennes syrra Natalie där så man får ju träna med några man känner också!!

Nu ska jag träffa min älskling och se film lr nått!!!!!! :) Ha det bra!! Jag ska vara duktigt och skriva mer nu!! :)



En lite avslutningspicknick med tjejerna i Umeå!! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0