stabil på kryckor?

Fick tag på ett par kryckor idag iaf vilket var bra. Typ "rigkryckorna" som går runt och den här gången är det min tur... aa det gick ju inte sådär jättebra i början... jag har liksom aldrig gått på kryckor förut, såg ju inte bra ut.. men fick in rythmen lite bättre i slutet av dagen iaf.

Det positiva är att det kändes bättre i knät idag mot igår. Det är fortfarande väldigt svullet men bättre iaf och det gör inte lika ont även om det är stelt. Har fått en tid på idrottsmedicin imorn kl:13.30 så ska dit och kolla va de säger.

Annars har det inte hänt så mycket mer idag. På idrotten fick vi kolla på skol-SM i fotboll då Draggen spelade mot en skola från Solna och vann med 2-0! Riktigt bra! Sen tänkta jag kolla på Sverige - Ungern på tv... somna efter fem min vakna i paus... såg nån minut, somna igen och vakna när matchen var slut... stabilt... tänkta gå och sova på riktigt nu, känns som att jag behöver det.

Men vi hörs imorn och jag hoppas på det bästa!

godnatt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0