Hata knän.....

tråkigt, roligt? Vi börjar med det tråkiga...

Jaa jag spelade ju matcher med bele i helgen i slutspelet i DJ. Första gick ju bra, vinnst med 12-1! Andra gick mindre bra..torsk 4-2 mot Täby.. men i andra bytet gick jag in i en närkamp och flög ner på marken och gjorde illa knät... kul.... Jag fick typ panik och börja asgrina.. har aldrig känt sådär förut.. har aldrig liksom skadat mig på riktigt. Jag kunde i alla fall gå av planen sen men spelade inte mer på hela matchen och lär inte göra det på ett tag heller... Faaaaaan!!! Asså jag vet fortfarande inte hur pass allvarligt det är. Det svullnade inte upp från början men nu är det svullet och gör ont... kan inte böja ut det riktigt rakt... asså ååååh.... om jag inte kan spela SM som är om två veckor vet jag inte vad jag gör.... det är liksom det här man har längtat efter hela året!!!! Men man vet som sagt ingenting än.. får hoppas på det bästa!! Pratade nyss med Evelinas pappa som är läkare och ska nog åka till nån som kan kolla på det imorn. Kommer dock få gå med kryckor i skolan imorn... har aldrig haft det förut.. hur ska det gå..??!! Aja... hoppas det inte är nått!!!

Den som iaf fick mig på lite bättre humör var att jag fick ett rent MVG på min svenskarapport om mobbning som vi har jobbar med sen höstlovet!!!!! :D Så mycket tid som jag la ner på den i slutet asså!! Känns riktigt skönt!!!

Ne nu ska jag gå och leta kryckor... herregud.. aja som Tony (stadslagstränaren) sa: Nu får du ju iaf vila upp dig ordentligt inför SM!! Vi får ta fram det ljusa i det hela och hoppas på att han har rätt!!

Tjooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0