Man får ta fram det ljusa i det mörka!

Okej.. igår var jag såklart jätteledsen för allt med mitt knä och för att jag inte kan vara med på distriktlags-SM nästa helg som jag sett fram emot hur länge som helst. Jag kommer troligen inte kunna spela innebandy på ett halvår, jag kommer inte kunna slå min coopertid som jag tänkt, jag kommer typ få panik av att se alla andra spela.... men....det som hänt har hänt.. just nu kan man inte göra någonting åt det!

Så.. idag mår jag faktiskt bättre. Visst det är skittråkigt såklart men jag kan som sagt inte ändra på det som hänt. Det positiva är , aa förutom SM, att säsongen är slut och jag kommer förmodligen komma tillbaka till seriespelet börjar nästa år. Jaa jag kommer inte kunna få chansen att vara med på breddlägret med U19 men det har iaf hunnit se lite av mig innan. Jag har redan tagit ett SM-guld i 17klassen och jag kommer förhoppningsvis komma tillbaka som ännu starkare.

Ibland får man ta fram det ljusa i det mörka och tänka om lite. Man kan faktiskt inte bara gå och gräva ner sig, det kommer man ingen vart på. Ja jag har skadat mig på riktigt för första gången.. men då får jag väl ta tag i det och komma tillbaka och se till så att det inte händer igen.

Jag kan säga att jag kommer inte skita i allt nu... så fort jag fått mitt rehabbpass kommer jag verkligen följa det för att komma tillbaka så snabbt som möjligt. Det är det som är så bra med att bo här uppe, man får så mycket bra hjälp med allt sånt där så det är jag inte orolig för. Mitt mål får helt enkelt bli att komma tillbaka så jag hinner kämpa om en plats i VM som är nästa år i maj.  Sen så vet vi ju inte exakt vad det är än. Jag har nu fått en röntgentid på måndag halv elva i sthml så vi får se vad den visar.

Ska iaf hem imorn som det var tänkt innan. Skulle ha tränat med stadslaget fredag och en heldag på söndag men nej.. så blir det inte.. ååhh jag tror typ fortfarande att jag kommer kunna spela ändå... men .. så blir det säkerligen inte...

Nee nu ska jag sova!!! Godnatt allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0