Då var stygnen borta!

Halloj!!

Lugnt dag i skolan idag med två lektioner var av film på den ena.. chill!!! Har äver varit på vårdcentralen och tagit bort stygnen idag.. lr aa häftstiften snarare...det kändes faktiskt lite när hon drog ut dom men det var itne så farligt. Hon hade nån tång som hon böjde och drog ut dom med...


 

Totalt 14 stygn som nu är borta!!

Det ser faktiskt väääldigt äckligt ut!!! Kännde mig som frankenstein typ... men det var inte så farligt när hon tog bort dom så det var ju bra.


En träkig sak som jag hörde igår är att Jennifer Blidholm hemma också nu har dragit korsbandet...:'( fattar inte varför det händer typ alla nu.. ne men många.. Fanny, Johanna och Michan i fotbollslaget också... det är inte så kul ka njag säga.. men men.. jag och Jennifer ska rehabba tsm i sommar iaf.. vi fixar det här!!!

Ne nu ska jag sova.. hem imorn och biio och jaa!!!:)

Godnatt puss!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0