Först ut...sist in!

Heejsanhoppsan!!!

Har känt mig mycket starkare i kroppen både igår och idag så det e skönt att det går åt rätt håll iaf, även om benet fortfarande är lika stelt och stort. Igår blev det ännu en hemmakväll med först lite fotboll då Daniel sattsat på Milan, vi kollade tills det stod 3-0 till Milan efter typ 30 min, då kändes det kanska säkert och då blev det lite melodifestivalen istället. Och Saade kom trea, ändå bra gjort med tanke på hur det har gått de senaste gångerna för Sverige!!

Är tillbaka i Umeå nu efter att ha flygit hit vid tjugo i tre. Det har varit lite krångligt att flyga med benet då jag t.ex. skulle igenom säkerhetskontrollen. Jag kan faktiskt inte ta ett enda steg utan kryckorna inte ens om jag håller i någon annan så jag var ju tvungen att gå igenom med dom sen fick dom åka igenom kontrollen igen och aa.. det gick iaf :) Och pappa fick följa med mig in till gaten så det var skönt! Sen fick jag även gå tidigare än de andra till planet eftersom att det inte går så fort för mig att gå. Hahhaha.. men kom sist i ni planet ändå, alla hann om mig även fast jag gick i förväg, planet stod typ längst bort. hahah fett synd. Men men, jag kom med iaf, fick sitta längst fram och de hjälpte mig med kryckorna och så så det var lugnt. Sen när jag klev av kom taxichauffören in och hjälpte mig med väskan också så jag klarade mig hela vägen till elevhemmet!! :)

Sen har jag världens snällaste kompisar också!!! Matilda och Conne står vid ingången när jag kommer och tar upp min väska. Sen lagar Conne kyckling och ris till mig och Nathalie erbjöd sig att köpa mjölk och så till mig imorgon och så kunde hon ta min matlåda också!! Tack så mycket brudar ni e bäst!!! Det e tur att jag har så bra kompisar, annars hade jag ju aldrig klarat mig!


Nu ska jga väl göra lite av mina övningar igen och sen ikväll är det dags för VM-final i Hockey!!! SWE-FIN!!!




 












Så här ser knät ut med och utan .. aa bandage lr vad de nu e..


  

Och såhär ser kylbandaget ut som ska hjälpa till att få ner svullnaden..



Tjoooooo!! :)


Kommentarer
Postat av: Jannie

Vilken kämpe du är gumman!!



Hoppas allt går bra nu med rehaben å att du snart springer igen!



Kram Jannie

2011-05-16 @ 18:48:27
Postat av: Carro

Tack så mycket Jannie!



Jaa tack, det hoppas jag me :)



Kram!

2011-05-17 @ 00:33:21
URL: http://carolinedeutgen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0