Första dan i skolan!

Klarade mig även igenom första skoldagen med benet och det gick faktiskt ganska bra. Ska egentligen inte gå till skolan på typ en vecka efter operationen men kände att jag har redan missat så mycket plus att jag hade nationella speaking idag så jag gick ändå. Blevdock  ingen morgonträning för mig så började vi fem i tolv. Får även numera åka taxi till skolan ett tag vilket är gaaanska så bra.. hahah annars hade jag typ behövt gå hemifrån två timmar innan skolan börjar typ..;P

Hade nationella speaking i egensla första lektionen. Hatar det verkligen, det e typ det värsta jag vet.. men det gick faktiskt bra :D Fick VG+ och de e gansak bra för att vara jag i engelska så jag e jättenöjd:)

Annars då.. jo jag har kommit på att jag inte kommer hinna fika i skolan heller (aa för er där hemma menar jag mellanmål som mackor och fil och så).. hhaha jag hinner ju inte fram och tillbaka mellan lektionerna.. ååh va segt det går.

Slutade vid halv fyra och då stannade jag, Evelina och Jossi kvar lite och  gjorde klart våran dopingredovisning som vi ska ha imorn på idrotten, weey!!! Åkte sen taxi hem igen.

Måste bara avsluta med att säga GRATTIIIIS TILL KÖRKORTDET JOSSIIII!!!! GRYMT JU!!!!!!! HIHHI!!!

Ne nu ska jga sova.. godnatt alla glada! :)

Kommentarer
Postat av: jossssi

TAAAACK CARROO!!! :D :D :D

2011-05-18 @ 13:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0