Nu vill vi bara ha sommarlov!!!

Hihhi va glad jag blev nu.. pratade nyss med pappa och han undra om jag ville me och se bio med han, mamma och leo på fredag och sa att daniel också kunde följa me. Sen ringde jag daniel och han ville :D Hihhi..råkade dock störa han i hans fifaspelande.. söötnosen dåå, började berätta om att han nyss gjorde värsta målet!! Hahah , va e det med killar och fifa?

Jaa jag har varit lite off igen men.... det har inte varit det lättaste, eller aa jag e inte van vid att ha ett ben som nu absolut inte funkar och samtidigt sköta allt annat också... och elevhemmet har nog aldrig varit äckligare än vad det e nu!!! Fyy faaan asså.. det e såklart kul att bo med alla här men.. det ska bli så skönt att få egen lägenhet efter sommarn!!!

Sen eftersom jag inte får gå mer än vad jag måste, plus att jag går väääldigt långsamt, så har jag inte heller kunnat hänga me ut på helgerna och så och aa... så jag åker hem i helgen. Jag vet att det e brännbollsyran och allt här i Umeå, jättekul verkligen.. men det är nog ingen ide för mig att vara där just nu. Då känns det bättre att komma hem till familjen som kan serva mig lite och till syrran som fyller 17 år!!!!!!! :)

Vad det gäller knät så går det sakta framåt iaf. Har fått upp mer rörlighet nu och svullnaden har gått ner jättemycket :) Kunde ta något steg utan kryckor igår men.. aa det såg väl inte så stabilt ut så det lär bli kryckor ett tag till. Var hos sjukgymnast idag iaf och fick lite nya övningar som jag ska börja med nästa vecka. HAn sa inte så mycket annat, kollade ltie på knät och tyckte väl det såg bra ut. Han mette också runt båda mina låt för att jämföra och se hur mycket muskler jag tappat. Det skillde 4cm... kul...men men.. det kommer tillbaka så småning om :)

Sen har jag fått lite saker av mina söta småkusiner Hugo och Elsa! Åååh dom e så fina och söta och snälla!! :)



Från i påskas hos farfar! :)




En nyckelring och ett par örhängen! Hihhi tack så mycket det var jättefint!! :)

Ne nu ska jag göra lite övningar och kolla på mamma mia!! Perfekt film när man inte e på bästa humöret :)



Pussar!!! <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0