Sakta men säkert...

Överlevde första natten så nu kan det bara bli bättre. Somnade väl vid ett igår och sov till och från till klockan sex då jag gick upp för jag kände att jag inte skull ekunn asomna om. Det har typ gjort lika ont idag som igår men tabletterna som jag tar hjälper ganska bra faktiskt så det e ju bra! Har även börjat göra de övningar som jag har fått. Det går lite segt men aa... det går bättre och bättre ju fler övningar jag gör :)

Var hemma själv ett tag innan lunch men sen kom Daniel då han hade håltimme och gjorde lunch åt mig. Eller aa.. han värmde plättar i mikron men ändå, jag fick lunch iaf och det var gott!! :) Sen var han tvungen att gå och då kom mormor förbi med lite bullar också, jättesnällt!! :)

När hockeyn började var Daniel här igen och vi kollade på matchen och Sverige e i finaal!!! Fan va bra!! Men nu har han dragit ut på skiva igen så ligger här i soffan i vardagsrummet med familjen. Leo har precis haft fest där nere i källaren också med några brudar och killar.. dom har ju inte varit tysta precis men det verkar som att de haft kul iaf :)

Ska sova om ett tag men vi hörs imorn igen! :) Sov gott alla!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0