Bra helg hemma!! Men fastnade inne på toan...



Så var man tillbaka i Umeå igen!! Träffade bosönbrudarna på flygplatsen och det verkade som at tdet hade gått bra!! Hihhi va kul :)

Veronica fyllde 18 i fradags!!!!! Så var där och träffade massa fina människor och hade det trevligt!! Matilda och Hanna kom till mig lite innan så vi fixade oss och så, sen träffade vi Camill apå vägen och sen gick vi dit. Det var riktigt kul att träffa alla igen!! På valborg blev det lite lugnare. Jannifer är fortfarande på sri Lanka, och Matilda och Elin var på olika håll och jag och Daniel kände väl att vi inte orkade åka iväg nånstans så vi var hemma och åt oxfilé med potatisgrattäng/krocketter, tzatziki och rödvinsås!! Hur gott som helst var det!!! Sen gick vi till brasan i Skälby och kollade lite där. Har inte sett brasan på några år men det var rätt mysigt att gå dit. Måste dock säga att det var den sämsta brasan jag sett. Huur liten som helst... men kan säkert ha varit så att de itne fick ha större för att det var för tort lr nått jag vet inte.. men så vare iaf! Sn egick vi hem och såg en film och hade det mysigt bara. Man behöver faktiskt inte alltid hoppa omkring och så. Kände att jag inte orkade med mitt ben heller så aa.. men der var faktiskt hur mysigt som helst. "Världens bästa valborg" sa Daniel.. puss på dig älskling!!

Hahaha sen har det hänt lite andra saker också.. på fredagen precis innan vi skulle äta gick jag in på toan där nere i källaren. När jag skulle gå ut så fick jag inte upp låset!! Det hade fastnat!! Så där stod jag helt själv...

-" Maamma!!, Paappaa!, Leooo!! Hallåå??"

Det var ingen som hörde mig, dom var ju ute och grillade..och ingen mobil hade jag heller...tillslut kom Felicia ner och var jättekissnödig. Men jag hade fortfarande inte fått upp dörren..Sen kom mamma och försökte hjälpa till... vi slet och vicka dörren fram och tillbaka men det gick inte... efter ett tag kom pappa och försökte med skruvmejsel men nej.. den satt fast.. och maten började kallna... Vi har ett litet fönster på toan men det sitter högst upp vid taket och utanför är grunden och över den är det den delen som vi byggt ut. Lite svårt att förklara men det är iaf typ lite men än en meter i "tak", massa grus och stenar och aa...  Men när det gått ungefär 20 min insåg vi att låstet satt verkligen fast, och jag skulle inte komma ut. Så jaa jag fick hoppa ut genom det där fönstret tillslut och det var inte lätt kan jag säga... framförallt inte med ett ben som inte går att böja heller... hahhah och så skulle Hanna och Matilda komma och aa... herregud. Kom ut tillslut iaf och senare på kvällen fick pappa bryta upp listen bredvid dörren för att få upp den. Det är den enda toaletten vi har just nu eftersom vi gör om i badrummet där uppe så vi var liksom tvugna att göra så.. hahahah.. aa, det är inte nått som händrer varje dag iaf.. men jag kom ut!

 

Ja fönstret är inte jättestort...



Och såhär blev dörren tillslut...hehhe..



Sen har mamma och pappa gjort fint i trappen också :)

Hoppas ni hade en trevlig valborg allihopa!! Ha det så bra så hörs vi!! Tjooooooooooo!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0