Veckan i Umeå!!

Sorry Conne det blev inte så att jag la upp några bilder och uppdaterade igår när jag satt på flygplatsen som jag sa att jag skulle.. råkade såklart checka in usb-sladden med väskan så.. det gick itn eså bra...

Nu är jag tillbaka här efter ungefär en vecka igen... jaa jag vet inte riktigt vad jag gör men blogga gör jag inte. Men tack till er trogna läsare som ändå stannar kvar trots mina små break ibland. Som ni märkt kommer jag ändå alltid tillbaka förr eller senare! :)

Okej vart ska vi börja... vi kan börja med att lägga upp några få bilder från Umeåveckan och sen går vi vidare till hur det egentligen ligger till med mitt knä!


Jaa veckan som har varit har väl inte varit så jättespeciell jämfört med alla andra. Okej Emelie kom hem från Thailand men så mycket mer spännander har det inte varit....nee skoja bara Emeile, är jätteglad över att duu äntligen är hemma igen :D Vekade som att hon hade haft det bra där borta i de här tre veckorna, och brun va hon såklart också!!! Kul att ha dig hemma igen tejen! :)



Jag, Conne och Evelina!

I fredags (efter ett inte så roligt engelskanationella writing) var vi först hos Emelie;  Jag, Conne, Evelina, Emelie, Karin och Josse innan de äldre, dvs de som fyllt 18, gick ut på krogen. Jag tänkte inte direkt dra ut med mina kryckor heller så jag gick hem till Evelina med Conne och ungicks lite med de små! Hihhi nedå, det var jättemysigt faktiskt! :) Sen ni som har min FB kan ju gå in på min sida och se vad Josse har lagt upp för klipp om att man faktiskt kan dra ut på krogen med kryckor ;)

        
                 
 Josse,Karin och Emelie!

Sötnosarna!


På lördagen blev det grillning på elevhemmet!




Mattis såg då till att inget blev bränt.. lr? ;)



Och Ida och Amanda..... dom va Ida och Amanda ;)


Sen hade vi våran väldigt sköna söndag då vi faktiskt kunde ligg aute och sola i bikini.. jaa, man kan det i Umeå me faktiskt ;)

 

Nathalie och Emelie "Melker"!




Jennifer och Johan!




Melker och Jag!

Sen blev det måndag och jag han göra ett Kemiprov innan jag efter att ha varit på intervju i stan och ätit glass med Conne och Emelie åkte hem till sthlm mot operationen! Provet gick bra, intervjun gick bra, glassen var god.. nu hoppas vi bara att det löser sig med knät också!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0